Je to tu, vývoj úprav – chiptuning na motory 2.0 TDi EVO už dokončený a nič nebráni zdvihnúť výkon na nových motoroch koncernu VAG.
Elektronické natáčanie lopatiek turbodúchadla má za následok presnejšiu reguláciu. U automatických prevodoviek vyraďuje pri pokojnej jazde na neutrál – tzv. plachtenie. Navyše, nový motor 2.0TDi Evo má chladenie zvlášť pre blok a hlavu a vodné čerpadlo je ovládané elektronicky. U slabšia 150-koňovej verzie sú okruhy ovládané dvoma termostaty, u silnejšej verzie 147kw – 200hp je ovládané elektronicky riadené rotačnými ventilmi. A to je len malý výpočet v čom je nový motor 2.0 TDi Evo naozaj nový.
Riadiaca jednotka motora je použitá Bosch MD1CS004 a pre vyčítanie a zápis nie je nutné jej priame otvorenie. Ide tak o veľmi komfortný zásah do ř.j. motora. Navýšenie výkonu je rozhodne znateľné a Už prvá odozva od našich zákazníkov nám potvrdzuje, prečo Quantum Chiptuning je špičkou na slovenskom trhu.