Chiptuning Peugeot 5008
Peugeot 5008 sa ocitol na pomedzí medzi kompaktným MPV a SUV strednej triedy. S jeho výrobou sa začalo v roku 2009 a prvej generácie vozov, ešte skôr MPV, zdieľala niektoré prvky spoločne s Citroenom C4 (Grand Picasso). Druhá generácia vozidla sa prejavila už ako plnokrvné SUV, odlíšené prednou maskou, nárazníkom a svetlou výškou vozidla. Motorovo, ani interiérovú výbavou sa tu nešetrilo, však systém Start Stop je trochu citlivý na posúvanie a v meste vypína motor častejšie, než by si bežný vodič prial. Našťastie môžeme túto malú nepríjemnosť natrvalo vypnúť. Predvádzaná jazdná dynamika sa nemá za čo hanbiť, krútiaci moment 400 Nm zastáva skvelú prácu, avšak vo vyšších otáčkach je motor už počuť. Posunom krútiaceho momentu do nižších otáčok získate požadovaný výkon pri zachovaní tichého chodu a pri častom rozbiehaní zase ušetríte palivo.