Druh motora: | Turbo Diesel |
Značka: | Volkswagen |
Model: | |
Výkon motora: | 130 KW / 177 hp |
Krútiaci moment: | 380 Nm |
FAQ (často kladené otázky)
Dotaz k úprave motora
Každé vozidlo je upravené individuálne.
+420 776 555 250
*Údaje označené hviezdičkou sú povinné!
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Chiptuning Quantum Green Economy
Chiptuning Quantum Green Economy je speciální verze úpravy software v řídící jednotce motoru pro vozidla značky Volkswagen .
Úprava motorových map u motoru o výkonu 130 KW se provádí zvednutím kroutícího momentu v nízkých otáčkách.
Nejedná se tedy o klasický chiptuning pro vozidla Volkswagen, veškeré optimalizace jsou prováděny tak, aby došlo k největšímu snížení spotreby při zachování dynamiky jízdy.
Spotreba | Full Eco |
---|---|
Priemerná úspora paliva | 17 % |
Základná cena: | 555 EUR |
Zľava (%): | 21 % |
Ušetríte: | 117 EUR |
Konečná cena: | 438 EUR |
Vyžiadať úpravu
Každé vozidlo je upravené individuálne.
+420 776 555 250
*Údaje označené hviezdičkou sú povinné!
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Čo všetko zahŕňa chiptuning
Chiptuning Quantum Blue Optimal
Pred úpravou | Po úprave | Nárast | |
---|---|---|---|
Výkon | 130 KW | 153 KW | 23 KW |
Krútiaci moment | 380 Nm | 446 Nm | 66 Nm |
Spotreba | Optimal Eco |
---|---|
Priemerná úspora paliva | 15 % |
Ak chcete úpravu zameranú viac na zníženie spotreby paliva zvoľte ECONOMY chip. |
Základná cena: | 519 EUR |
Zľava (%): | 21 % |
Ušetríte: | 109 EUR |
Konečná cena: | 410 EUR |
Vyžiadať úpravu
Každé vozidlo je upravené individuálne.
+420 776 555 250
*Údaje označené hviezdičkou sú povinné!
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Čo všetko zahŕňa chiptuning
Chiptuning Quantum Red Power
Pred úpravou | Po úprave | Nárast | |
---|---|---|---|
Výkon | 130 KW | 0 KW | -130 KW |
Krútiaci moment | 380 Nm | Nm | -380 Nm |
Základná cena: | 630 EUR |
Zľava (%): | 21 % |
Ušetríte: | 132 EUR |
Konečná cena: | 498 EUR |
Vyžiadať úpravu
Každé vozidlo je upravené individuálne.
+420 776 555 250
*Údaje označené hviezdičkou sú povinné!
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Čo všetko zahŕňa chiptuning
Quantum EXTRA služby
Všetky nižšie uvedené služby nemusia byť dostupné pre každý typ vozidla!
Ponúkame možnosť individuálnej úpravy Vášho vozidla. Po technickej prehliadke a komplexné diagnostike pohonnej jednotky Vám pripravíme možnosti úprav. Na základe Vašich požiadaviek na výsledný krútiaci moment a kw (hp) Vám ponúkneme optimálne riešenie podľa Vašich finančných možností.
Vykonávame úpravy motora od športových T piestov, až po závodné ostré vačky a engine timing setting. Hybridný turbodúchadlá, výkonnejšia kompresory, chladiče vzduchu - intercooler, olejové chladiče, ladené výfukové zvody, kompletné downpipe systémy, keramické spojky s odľahčenými zotrvačníky. Samozrejmosťou je úprava ostatných súčasťou automobilu ako sú športové podvozky a veľmi dôležitá úprava brzdového systému. S mechanickými úpravami sa následne vykonáva ultimátnej ladenie softvér motorových máp v rámci ECU na základe požadovaných úprav.
Meranie na valcovej skúšobni je samozrejmosťou. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.
Systém automatického vypínania motora na križovatkách či pri státí v kolónach je jedným z nových bizarných prvkov dnešných áut. Stručne povedané sa jedná o systém, ktorý bez vášho pričinenia vypne motor vo chvíli, kedy jeho beh nie je potrebné a znovu ho uvedie do chodu pri potrebe sa rozbehnúť.
Vozidlá sa štart-stop systémom navyše zvyčajne disponujú silnejším štartérom (aby štarty boli rýchlejšie) a akumulátorom s väčšou kapacitou. U niektorých značiek áut systém funguje správne, u niektorých je však pomalý a zdržiava pri opätovných rozjazdoch, u iných zase vypína motor aj keď nie je zahriaty. Z nášho pohľadu pri niektorých situáciách aj nebezpečný.
Start-stop systém nie je vhodný pre každý štýl jazdy. Výrobcovia automobilov pre európsky trh však nedávajú zákazníkom možnosť rozhodnúť sa, či tento systém vo svojom vozidle chcú. V budúcnosti bude štandardným vybavením všetkých automobilov. Napriek tomu za neho bez výnimky priplatia každý, teda aj zákazník, ktorý ho nechce. Nemožnosť voľby považuje mnoho vodičov za absurdné.
Primárnym cieľom tohto systému je samozrejme zníženie emisií v mestách, ale aj úspora paliva. Oboje spomínané je však prinajmenšom diskutabilné. Ak váš jazdný štýl nejde sa štart-stop dohromady, spotreba sa vám môže naopak zvýšiť. Činnosť tohto systému môže mať vplyv na životnosť akumulátora, alternátora, štartéra a aj samotného motora, ktorý desiatky štartov denne nemusí oceniť.
Ponúkame možnosť deaktivácie systému štart-stop pri vybraných typov vozidiel.
Po deaktivácii štart-stop systému sa motor po zastavení vozidla už nebude automaticky vypínať. Táto úprava zabezpečí, že sa štartér, autobatérie a motor už nebudú toľko opotrebovávať. *(U niektorych tipu sa po zastavení vozidla sa na palubnej doske iba ukáže prečiarknutá kontrolka štart-stop systému. Po opätovnom rozbehnutí kontrolka zhasne.)
Softvérovú úpravu systému možno kedykoľvek vrátiť do pôvodného stavu a funkciu štart-stop systém opäť aktivovať.
Nevýhody štart-stop systému:
- kratšiu životnosť štartéra (rýchlejšie opotrebenie z častého štartovanie v prevádzke)
- kratšiu životnosť autobatérie (rýchlejšie opotrebenie z väčšej záťaže pri opakovaných štartoch) kratšiu životnosť
- alternátora (väčšia záťaž častejším dobíjaním)
- väčšiu záťaž na turbodúchadlo (rýchlejšie opotrebovanie spôsobené nemožnosťou dochladzovanie )
- väčšiu záťaž na motorizáciu (Jedna z najväčších záťaží pre motor je práve štart)
Súčasné motory, ktoré sú projektované pre prevádzku bez štart-stop systému, by mali za svoju životnosť zvládnuť cca 50 tisíc štartov. Sa štart-stop systémom tento počet rastie až na niekoľko sto tisíc štartov.
Z vyššie uvedeného vyplýva, že súčasným motorom bude z dlhodobejšieho hľadiska start-stop systém pravdepodobne na škodu a bude dochádzať ku skracovaniu životnosti spôsobené rýchlejším opotrebovaním.
Cena služby: | 160 EUR |
V kombinácii s chiptuningom 50% zľava: | 80 EUR |
Pri vozidlách BMW Fxx, Gxx, sme schopní previesť kalibráciu športového displeja, ak ním je vozidlo vybavené. Jedná sa o nadštandardnú výbavu, kedy je možné zobraziť aktuálny výkon a krútiaci moment na prístrojovej doske vozidla. Po chiptuningu sa pochopiteľne dvíha výkon i krútiaci moment a displej spravidla umožňuje vidieť iba maximálny sériový výkon tak v kilowattoch tak informáciu o krútiacom momente.
Kalibráciou displeja posunieme maximálny možný krútiaci moment a výkon tak aby športové displej zobrazil správne údaje.
Vďaka našej úprave možno športové displeji bezchybne používať.
Cena služby: | od 88 EUR |
Moderné vozidlá majú v riadiacej jednotke motora nastavenú povolenú maximálnu rýchlosť. Toto obmedzenie sa používa aj napr. Z marketingových dôvodov podľa hierarchie jednotlivých značiek a alebo u nižších výkonových verzií rovnakého motora.
Quantum Tuning ponúka vypnutie, posunúť obmedzovača maximálnej rýchlosti tak, aby vozidlo nebolo obmedzené softvérom v riadiacej jednotke motora a mohlo dosiahnuť výrazne vyššiu maximálnu rýchlosť.
Cena služby: | od 200 EUR |
Cena v kombinácii s chiptuningom: | od 100 EUR |
Niektoré automobily majú problémy s klapkami vírením a náklady na opravu sú vysoké, s čím sa dá najčastejšie stretnúť u niektorých automobilov skupiny VAG - Škoda, Volkswagen, Audi a Seat.
Pre našich zákazníkov ponúkame možnosť klapky komplexne deaktivovať, odpojiť a úplne vyradiť ich funkčnosť. Týmto spôsobom sa dajú vyriešiť problémy mnohých majiteľov automobilov, ktorí nechcú utrácať peniaze za nové víriace klapky a zvýšiť tak výkon vozidiel.
Vypnutie klapiek (flaps) spadá do kategórie úprav pre športové účely (UpSU).
Cena služby: | od 98 EUR |
Ventily recirkulácia spalín boli na automobilový trh uvedené ako prostriedok pre znižovanie emisií plynov. Výrobcovia vytvorili metódu recirkulácie už spálených výfukových plynov do sacieho potrubia za účelom ich opätovného spaľovania a tým aj zníženie ich emisií, čo je v podstate funkcia ventilu recirkulácie spalín. Hlavným problémom tohto konceptu je, že tieto spaliny so sebou nesú veľa motorového oleja a dymu, ktoré majú po nejakej dobe tendenciu zaniesť sacie potrubie a znížiť tak dramaticky jeho účinnosť.
EGR - skratka pochádza z angličtiny (Exhaust Gas Recirculation). Výraz AGR pochádza z nemčiny (Abgasrückführung).
Služba EGR OFF pre vyradenie recirkulácie spalín umožňuje nastavovači uzatvoriť ventil recirkulácie spalín na celú dobu a zamedziť tak hromadeniu nečistôt v sacom potrubí a všetkým problémom s tým spojeným.
Táto dodatočná služba je určená výhradne pre športové účely UpSU. V prípade deaktivácie EGR ventilu vozidlo nie je spôsobilé na premávku na pozemných komunikáciách a po jej vykonaní sa vozidlo stáva technicky nespôsobilé na premávku na pozemných komunikáciách, podľa zákona č. 56/2001 Zb. o podmienkach prevádzky vozidiel na pozemných komunikáciách.
Cena služby: | od 120 EUR |
DTC (Diagnostic Trouble Code) sú kódy, ktoré definujú zistený problém vo vozidle. Sú ukladané pomocou diagnostického systému palubného počítača. Tieto kódy pomáhajú identifikovať konkrétne oblasť problému, každá porucha vo vozidle má špecifické kódové označenie. Majiteľa vozidla na prípadnú závadu upozorňuje rozsvietenie niektoré z varovných kontroliek na palubnej doske.
Ponúkame možnosť vypnutia DTC a potlačenie ich opakovaného zobrazenie (rozsvietenie) na palubnej doske. Sme schopní deaktivovať až 80% najrôznejších chybových hlásení.
Táto služba je hojne využívaná pri potlačení náhodných závad chybných softwéru automobilu (napr. Chyba snímača teploty vo výfukovom systéme na starších vozidlách, chyba lambda sondy, ktorých opravy sa pohybujú rádovo niekoľko tisíc korún, hoci tieto chyby v podstate nemajú vplyv na funkčnosť vozidla) . Ďalej potom pri prestavbách automobilu pre jakekoliv využitie.
Cena služby: | od 36 EUR |
Overovací kód kalibrácia spoločne s Cálida (identifikácia kalibrácia) bolo implementované do všetkých elektronických riadiacich jednotiek, ktoré pracujú so štandardom OBDII. Overovacie číslo kalibrácie slúži na overenie integrity softvéru vozidlá a výrobcovia ho používajú na určenie, či je kalibrácia, ktorá je teraz v automobile, skutočne originálne. Ak čísla nesúhlasí, môže to viesť k zrušeniu platnosti záruky. Možno to nazvať aj ochranou pomôckou proti chiptuningu.
Našťastie Quantum chiptuning ide "tzv. S dobou" a v súčasnej dobe sme schopní CVN číslo kalibrácie, rovnako ako počet zápisov riadiacej jednotky motora zachovať v nezmněněné podobe.
Vďaka našej úprave aj po prehraní software riadiacej jednotky motora - chiptuningom - zostáva originálne overovacie číslo kalibrácie po zvýšení výkonu automobilu rovnaké. Keď sa automobil odovzdá predajcovia na účely servisu, tak pokiaľ vykonali kontrolu overovacieho čísla kalibrácie, bude mať rovnaké originálne číslo a nemôže tak dôjsť k strate záruky pre vozidlo.
Táto služba je v súčasnej dobe k dispozícii pre vozidlá Škoda, volkswagen, Audi, Seat, BMW, Mini. Tieto autorizované servisy využívajú CVN kódy na overenie kontroly originálneho zostavené softvér.
Cena služby: | od 104 EUR |
V kombinácii s chiptuningom: | ZDARMA |
Pre našich zákazníkov ponúkame možnosť odstránenia chýb a kompletné deaktiváciu - vypnutie lambda sondy. Táto služba je hojne využívaná v prípade, že katalyzátor je už nefunkčný a vozidlo signalizuje vadu na O2 - lambda sonde. V prípade preplňovaného benzínového motora, sme schopní vypnúť zadné lambda sondu z dôvodu dosiahnutia vyššieho výkonu.
Cena služby: | od 80 EUR |
Quantum Tuning ponúka riadenie kontroly rozjazdu a preklzu kolies pri štarte na automobile. Jedná sa o úpravu softvér v riadiacej jednotke motora tak, aby do rýchlosti 4-6 km / h boli otáčky obmedzené na 2 500 - 2 750 otáčok za minútu. Tým sa bude riadiť prenesená veľkosť výkonu na kolesá až do dosiahnutia dokonalej trakcie pri dosiahnutí vopred stanovenej rýchlosti, obmedzovač otáčok automaticky prejde na normálny otáčky a na kolesá bude odovzdávaný maximálny výkon.
Cena služby: | od 80 EUR |
Imobilizér je veľmi dôležitou súčasťou elektroniky novších automobilov, ktoré zaisťujú, že vozidlo nemôže byť ukradnuté a ponúka majiteľovi vozidla určitý stupeň ochrany. Avšak u starších vozidiel sa stáva, že zákazník potrebuje použiť inú riadiacu jednotku motora a imobilizér mu to znemožní. Quantum Tuning ponúka vypnutie imobilizéra u určitých typov vozidiel.
Cena služby: | od 138 EUR |
Deaktivácia snímača množsvo nasávaného vzduchu (MAF / MAV) nie je rozhodne doporučovaná pre bežný prevádzku. Jedná sa o veľmi dôležitý snímač pre reguláciu paliva.
Obvykle na vysoko výkonných upravených automobiloch, údaj zo snímača prúdu nasávaného vzduchu, dosahuje maximálne hodnoty a dotýka sa maximálneho dovoleného napätia odečítaného snímačom, čím dochádza k chybnému záznamu a vozidlo môže byt v núdzovom (náhradným) režimu.
V prípade vypnutia tohto senzora je možné, snímač prúdu nasávaného vzduchu odpojiť, takže automobil bude v prevádzke bez náhradného - núdzového režimu s prednastavenou hodnotou a môže tak dosiahnuť väčšieho výkonu.
MAF / MAV OFF - vypnutie váhy vzduchu spadá do kategórie úprav pre športové účely (UpSU).
Cena služby: | od 80 EUR |
Ako naznačuje pomenovanie, Quantum Tuning ponúka vyradenie, posunutie obmedzovača otáčok.
Naše prvé riešenie vypne kompletnú obmedzovač otáčok v celej škále a vozidlo nebude mať limit pre maximálne otáčky. Táto funkcia je najmä užitočná pre preteky do vrchu, alebo čisto závodné účely. Rozhodne neodporúčame túto službu vykonávať pri vozidlách, ktoré jazdia v bežnej prevádzke!
Druhou možnosťou je možné prenastaviť maximálne možné otáčky na požadovanú hodnotu u špecifických modelov vozidiel, z dôvodu využitia vozidla - napr. Pre offroadový špeciál.
- Obmedzovač otáčok sa dá nastaviť aj na priamo požadovanú hodnotu.
- Obmedzovač otáčok sa dá vypnúť, vyradiť.
Vypnutie, zmněna obmedzovača otáčok spadá do kategórie úprav pre športové - závodné účely.
Cena služby: | od 120 EUR |
ADBLUE OFF Emulator pre nákladné vozne a agro techniku.
Ponúkame komplexné riešenie v prípade problémov so systémom ADBLUE.
Vyvinuli sme zariadenie, ktoré je schopné plne emulovať a nahradiť systém ADBLUE, ktorý sa používa u nákladných vozidiel, autobusov, dodávok a osobných automobilov.
V prípade, že je na vozidle porucha systému Adblue, defekt NOX senzora, nefunkčné čerpadlo Adblue, chybná riadiacej jednotky systému adblue, sme schopní pomocou nášho zariadenia tento systém odstaviť a emulovať jeho bezchybnú prevádzku bez nutnosti opravy týchto komponentov!
AdBlue emulátor, plne nahradí funkčnosť systému AdBlue v nákladných vozidlách, poľnohospodárskych strojoch i osobných automobiloch. Hardvérové (emulator) riešenie sa zapája podľa typu vozidla do elektroinštalácie na komunikačné vedenie / linku. Po zapojení AdBlue emulátora je možné kompletne odpojiť všetky komponenty systému adblue na vozidle, vrátane riadiacej jednotky systému Adblue, NOX senzora, čerpadlá, teplotných sond apod.
Naše zariadenie je možné kedykoľvek deaktivovať alebo odpojiť. Po odpojení nášho zariadenia je pôvodný systém AdBlue opäť v prevádzke (ak je funkčná). Naše zariadenie je nastavené priamo na jednotlivý typ vozidla a jeho VIN. Vďaka tomu na vozidle nesvieti žiadne závady. Diagnostika vozidla je plne funkčný a možno vykonávať jednotlivé testy akčných členov a nastavenia. V prípade, že vozidlo má už takzvaný odpočet do náhradného - núdzového režimu (limp mode) alebo sa už v núdzovom režime nachádza, po zapojení adblue emulátora je obnovený plný výkon vozidla.
S našim zariadením dochádza k zníženiu prevádzkových nákladov, močovina adblue už nie je potreba tankovať. Na prístrojovej doske vozidla sme vo väčšine prípadov schopní nastaviť požadované množstvo adblue podľa požiadaviek zákazníka, spravidla 15 % až 100 % náplne.
Inštalácia nášho AdBlue emulátora trvá podľa typu vozidla a rozsahu závad v rozmedzí 2 - 4 hodín.
Druhou možnosťou je vypnutie systému adblue priamo v riadiacej jednotke motora. Tento spôsob je veľmi efektívny a jeho výhodou je jeho doživotný funkčnosť a rýchlosť prevedenia. Vždy radi poradíme, ktorá z možností úprav je pre vozidlo vhodnejšie.
UPOZORŇUJEME: V prípade deaktivácie systému AdBlue sa stáva vozidlo nespôsobilé pre prevádzku na pozemných komunikáciách v celej Európe, Severnej Amerike a krajinách, kde je funkčnosť systémov AdBlue vyžadovaná.
Táto služba je ponúkaná len a výhradne na športové účely, odstavenie vozidla do najbližšieho servisu alebo pre použitie v krajinách, ktoré nevyžadujú funkčný systém AdBlue. Deaktivácia - vypnutie systému Adblue je vždy na zodpovednosť prevádzkovateľa vozidla (UpSU).
Cena služby: | na dotaz, podľa typu vozidla a systému AdBlue |
Ovládače škrtiacej klapky regulujú prívod vzduchu alebo zmesi pre spaľovací motor. V závislosti na koncepcii motora slúžia na rôzne účely. V prípade zážihových motorov regulujú dávkovanie čerstvého vzduchu, otáčky motora a určujú výstupný výkon.
Vznetové motory zvyčajne škrtiacu klapku nepotrebujú. V moderných automobiloch s vznetovými motormi však Zaškrcovanie množstva nasávaného vzduchu uľahčuje presné riadenie pre recirkuláciu spalín (EGR) a zamedzuje chvenie motora po vypnutí zapaľovania. Ovládač škrtiacej klapky je často spojený s mnohými problémami.
Quantum Tuning teraz umožňuje úplné vyradenie ovládača škrtiacej klapky a odstránenie z elektronicky riadiacej jednotky motora.
Vyradenie ovládača škrtiacej klapky spadá do kategórie úprav pre športové účely.
Cena služby: | od 116 EUR (podľa typu vozidla a riadiacej jednotky motora) |
Poptat EXTRA služby
Každé vozidlo je upravené individuálne.
+420 776 555 250
*Údaje označené hviezdičkou sú povinné!
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.